Meniu Uždaryti

Biuro perkraustymas

Biuro perkraustymas

Nuo užsakymo iki biuro perkraustymo

    1. Biuro perkraustymas Vilniuje Jūs paskambinate mums ir pasikviečiate draugiškam pokalbiui apie biuro perkraustymą.
    2.  Mūsų atstovas atvyksta į Jūsų biurą, apžiūri patalpas, išklauso Jūsų pageidavimus.
    3.  Paruošiame biuro perkraustymo pasiūlymą ir sutariame perkraustymo kainą.
    4.  Jei reikalinga, prieš perkraustymo terminą pristatome kartonines dėžes, į kurias Jūsų darbuotojai susidės asmeninius daiktus, dokumentus ir pan.
    5.  Biuro perkraustymo dieną, mūsų darbuotojai atvyksta į Jūsų biurą, supakuoja org. techniką, jei reikalinga, išardo baldus, viską saugiai ir tvarkingai sukrauna į perkraustymo sunkvežimį.
    6.  Atvykę į naują vietą, krovėjai iškrauna sunkvežimį, surenka baldus, išpakuoja org. techniką ir sustato viską į vietas. Baigę perkraustymo darbus, surenka ir išveža panaudotas pakavimo medžiagas.
    7.  Nepamirškite apmokėti už atliktą darbą 🙂

Jei nesudarytų sunkumų, galite parašyti atsiliepimą apie atliktą biuro perkėlimą.